Polityka Prywatności

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2025

1. Informacje Ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez SYSTEMS ALPHA z siedzibą w Gdansk, ul. Bracka 5056, 73355 Gdansk, Poland.

Administratorem danych osobowych jest SYSTEMS ALPHA. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych. Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).

2. Rodzaje Przetwarzanych Danych

W ramach świadczonych usług możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:

• Dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, adres zamieszkania

• Dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail

• Dane techniczne: adres IP, typ przeglądarki, system operacyjny

• Dane dotyczące aktywności: informacje o korzystaniu z naszej strony internetowej

Wszystkie dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO. Dane są chronione odpowiednimi środkami technicznymi i organizacyjnymi zapewniającymi ich bezpieczeństwo.

3. Cele i Podstawy Przetwarzania

Dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:

• Świadczenie usług szkoleniowych i kursów zarządzania czasem

• Obsługa zapytań i komunikacja z klientami

• Wystawienie i przesłanie faktur

• Marketing bezpośredni naszych usług

• Wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze

Podstawą prawną przetwarzania jest przede wszystkim wykonanie umowy, uzasadniony interes administratora oraz zgoda osoby, której dane dotyczą. W przypadku danych wrażliwych, podstawą jest zawsze wyraźna zgoda.

4. Okres Przechowywania Danych

Dane osobowe przechowujemy przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, nie dłużej jednak niż:

• Dane klienta: przez okres trwania umowy oraz przez 5 lat po jej zakończeniu

• Dane księgowe: przez okres wymagany przepisami podatkowymi (5 lat)

• Dane marketingowe: do momentu wycofania zgody, nie dłużej niż 3 lata

Po upływie okresu przechowywania dane są trwale usuwane lub anonimizowane w sposób uniemożliwiający identyfikację osoby, której dotyczyły.

5. Prawa Użytkowników

Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące prawa:

• Prawo dostępu do swoich danych osobowych

• Prawo do sprostowania danych

• Prawo do usunięcia danych

• Prawo do ograniczenia przetwarzania

• Prawo do przenoszenia danych

• Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania

W celu realizacji swoich praw lub uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 071 111 900.

6. Bezpieczeństwo Danych

Stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczamy dane przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom ochrony danych osobowych. Regularnie aktualizujemy nasze systemy bezpieczeństwa i procedury zgodnie z najnowszymi standardami technologicznymi i prawnymi.